Babymall.sk - Levron s.r.o., Sokola Tůmu 743/16, Ostrava 709 00, IČ: 27850790, DIČ: CZ27850790
Možnosti reklamácie tovaru
Reklamácia emailomPošlite nám email na reklamacia@babymall.sk V emaile prosím uveďte: - číslo Vašej objednávky, My Vašu reklamáciu posúdime v spolupráci s výrobcom tovaru. Ak to bude nevyhnutné, požiadame Vás o zaslanie tovaru na našu adresu alebo reklamáciu vyříme iba na základe zaslaných fotografií. |
Odoslanie tovaru na našu adresuReklamovaný tovar odošlite na našu adresu: reklamácia Babymall.sk - Levron s.r.o. K balíku priložte číslo Vašej objednávky, kontaktné údaje a popíšte vadu zakoupenho tovaru. V prípade, že ste tovar zakúpili s príslušenstvom, prosím, pribaľte aj príslušenstvo.
|
Potrebujete s reklamáciou poradiť? Volajte +420 739 668 252
Nárok na uplatnenie záruky
- Kupujúci má právo uplatniť u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý u neho zakúpil a ktoré vykazuje v zákonom danej lehote 24 mesiacov vady, zavinené predávajúcim.
- Kupujúci má právo si tovar pri jeho prevzatí prekontrolovať (viditeľné vady, počet artiklov, či balíkov, z ktorých sa zakúpený tovar skladá).
Zodpovednosť za vady
- Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním, chyby spôsobené nevhodným spôsobom ošetrenia, neodbornou montážou, ako aj chyby spôsobené kupujúcim po prevzatí tovaru. Chybou tovaru nie je obvyklý farebný rozdiel a rozdiel v štruktúre prírodných materiálov (napr. Koža, drevo, dyha), textilných a umelých materiálov (napr. Drobné odchýlky vo vzoroch a tónoch farieb u látok). Chybou ďalej nie sú rozdiely rozmerov u čalúneného nábytku v rámci tolerancií, ktoré pripúšťajú príslušné technické normy platné na území Slovenskej republiky.
- Kupujúci nemá právo uplatniť reklamáciu na chyby, na ktoré bol predávajúcim v čase uzavretia zmluvy upozornený (napr. Zľavnené tovar z výpredaja) a za ktoré dostal patričnú zľavu.
- Nárok na uplatnenie záruky zaniká: nenahlášením zjavných vád pri prevzatí tovaru poškodením tovaru v prípade vlastnej prepravy používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú prirodzenému prostrediu (vlhkosť, chemické a mechanické vplyvy, poveternostné podmienky atp.) Neodbornou montážou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním náležitej starostlivosti o tovar poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore so všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými na území Slovenskej republiky nekvalitné prípravou podkladov (nerovnosť stien a podláh) pre riadnu realizáciu montáže uplynutím záručnej čias.
Záručná doba
- U kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou a nakupuje výrobky v zmysle § 52 ods. 3 Občianskeho zákonníka, je záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. U kupujúceho, ktorý nakupuje výrobky a koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti a nakupuje výrobky v zmysle Obchodného zákonníka (právnická osoba), je záručná doba 6 mesiacov a začína tiež plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
- Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu jeho záručnej opravy.
Uplatnenie a vybavenie reklamácie
- Reklamácie vybavujeme podľa platných právnych predpisov (§ 19, zákon 634/1992 o ochrane spotrebiteľa v platnom znení, Občiansky a Obchodný zákonník).
- Nahlásenie reklamácie je nutné vykonať ihneď po zistení vady (§ 599 OZ), a to písomne, elektronickou poštou (emailom) alebo osobne na pobočke našej spoločnosti, najlepšie v najbližšom mieste bydliska kupujúceho (alebo umiestnenie veci).
- Pre overenie vlastníka veci a platnosti záručnej lehoty, je nutné doložiť doklad o zaplatení, ktorý je neprenosný (kúpna zmluva), pokladničný doklad, alebo iný doklad preukazujúci zakúpenie veci v našej spoločnosti.
- Pre určenie oprávnenosti či neoprávnenosti reklamácie veci je nutné predložiť výrobok, doložiť fotografie viditeľne zobrazené vady (chýb) alebo sprístupniť miesto, kde je vec umiestnená (u objemných artiklov) nášmu servisnému pracovníkovi reklamácií, a to najneskôr do 24 hodín od nahlásenia reklamácie. V opačnom prípade bude reklamačné konanie pre nesoučinnost zastavené.
- Reklamácia výrobku bude vybavená do 30 dní od jej nahlásenia, pokiaľ sa obe strany nedohodnú na dlhšej lehote.